Розвиток дитини

Головоломка «Комахи»

Це завдання допоможе дитині засвоїти правопис назв деяких комах: муха, бджола, коник, мураха, бабка, тарган, комар, метелик, павук,  а також навчитися трансформувати великі букви української абетки в маленькі. У завданні дається поле з багатьма літерами, у якому по горизонталі й вертикалі зашифровано 9 слів. Усі букви поля – великі. Над полем зображено малюнки комах, назви яких потрібно відшукати. Запропонуйте дитині уважно розглянути поле, знайти й обвести або закреслити заховані слова. Після цього дитина має підписати малюнки комах маленькими буквами. Завдання сприятиме розвитку дрібної моторики, уваги й зорової пам’яті дитини.


Круг, коло, куля: вчимося розрізняти площинні й об'ємні геометричні фігури

Завдання спрямоване на розвиток уміння розрізняти площинні й об’ємні геометричні фігури, знаходити з-поміж реальних предметів та об’єктів такі, що схожі на круг, коло й кулю. Дітям пропонується пригадати основні ознаки геометричних фігур і намалювати круг, коло й кулю, з’єднати фігури з малюнками реальних предметів, навести власні приклади площинних та об’ємних фігур. Завдання допоможе дитині закріпити знання про геометричні фігури, сприятиме розвитку спостережливості, уваги, формуванню математичного мислення.



Кросворд у малюнках «Плоскі геометричні фігури»

Це завдання-кросворд допоможе дитині навчитися розрізняти плоскі геометричні фігури, а також опанувати правопис їхніх назв, тренуючи при цьому пам’ять, увагу, логічне мислення й дрібну моторику. Дитині потрібно подивитися на малюнки геометричних фігур і вписати відповідні назви в клітинки кросворда. Напрямок написання слів позначено цифрами у квадратних рамках. Правильні відповіді: прямокутник (1), коло (2), трапеція (3), ромб (4), трикутник (5), овал (6), квадрат (7).




Вивчаємо будову тіла людини

Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти основні системи органів людини: опорно-рухову, травну, дихальну, серцево-судинну та нервову. Дитині пропонується вказати стрілками органи та кістки в тілі людини й доповнити речення. Завдання сприятиме розвитку аналітичного мислення, вміння розрізняти окремі органи тіла людини та пояснювати їхні функції.




Визначаємо ознаки здоров’я

Це завдання спрямовано на формування соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься визначати ознаки здорової людини і формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується з’єднати слова-ознаки із зображеннями здорової або хворої людини. Також потрібно позначити поради лікаря й назви рослин, що можуть допомогти скоріше одужати при болю в горлі. Завдання сприятиме розвитку вміння приймати усвідомлені рішення щодо збереження та зміцнення власного здоров’я.




Визначаємо властивості об’єктів живої природи

Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності дітей, поглиблення їхніх знань про живу природу. У завданні дитині потрібно зеленим кольором обвести слова, що позначають властивості, притаманні лише рослинам, синім – тваринам, червоним – і рослинам, і тваринам. Також дитині потрібно позначити ті об’єкти живої природи, які можна розмістити в житловій кімнаті на тривалий час поруч із людиною. Завдання сприятиме розвитку аналітичного мислення, вміння порівнювати й робити висновки.





Вивчаємо професії: кухар, пожежник, лікар

Це завдання допоможе дитині закріпити свої знання та систематизувати уявлення про різноманітні професії, а також сприятиме всебічному розвитку мислення та уяви. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях кухаря, пожежника та лікаря. Завдяки виконанню завдання дитина тренуватиме свої аналітичні здібності, розвиватиме логічне й абстрактне мислення, а також розширюватиме кругозір.



Вивчаємо професії: перукар, агроном, моряк

Це завдання допоможе дитині закріпити свої знання та систематизувати уявлення про різноманітні професії, а також сприятиме всебічному розвитку мислення та уяви. Для виконання завдання дитині пропонується ознайомитись із трьома вказаними професіями та вибрати серед різноманіття предметів, розташованих у нижній частині завдання, ті, які застосовуються у професіях перукаря, агронома та моряка. Завдяки виконанню завдання дитина тренуватиме свої аналітичні здібності, розвиватиме логічне й абстрактне мислення, а також розширюватиме кругозір.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.