Підсумкова
річна діагностична робота з Української мови
Уч(ня)(ениці)1-А класу ________________________________________
Списування
Рушник
Рушник – то оберіг. Рушниками прикрашали
хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не
обходилось ні в радості, ні в горі.
( На полях дитина позначає самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору відповідно до тлумачення )
( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.
Підсумкова річна діагностична робота з Української мови
Уч(ня)(ениці)1-А класу ________________________________________
Навичка читання:
Як бджілка знаходить квітку
конвалії
Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.
Вилетіла з вулика бджілка. Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку.
_______сл/хв
( На полях дитина позначає самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору відповідно до тлумачення )
( На полях дитина позначає самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору відповідно до тлумачення )
( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.
1 2 3 4
1 2 3 4
Результат
|
Значні успіхи
|
Помітний прогрес
|
Результат з допомогою
|
Потреба уваги
та
допомоги
|
Самоаналіз
|
||||
Вчитель
|
Підсумкова
річна діагностична робота з Математики
Уч(ня)(ениці)
1-А класу ________________________________________
1.Запиши числа у порядку збільшення :
83, 11, 73, 31, 8.
2. Обчисли:
11 + 3 =
13 – 13 =
60 + 4 = 87 – 80 =
93 - 3 = 56 + 1 =
3. Розв' яжи задачу:
Бабуся
спекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків з яблуками.
Скільки всього
пиріжків спекла бабуся?
4. Порівняй:
12 21
70 47 61
81
5. Накресли перший відрізок завдовжки 1 дм 2 см, а другий – на 2 см
коротший.
( На полях дитина позначає самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору відповідно до тлумачення )
( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.
Підсумкова
річна діагностична робота з Я досліджую світ
Уч(ня)(ениці)
1-А класу ________________________________________
1. Які зимові місяці ви знаєте?
_____________ ______________ ______________
2.
Три
стани води
3.
Весняні
місяці
_____________ ______________ _______________
4.
Які
символи нашої держави ти знаєш?
5.
Назви
літні місяці
________________ ________________ _____________
6.
Обведи
живу природу
Сонце, кінь, камінь,
людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.
( На полях дитина позначає самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору відповідно до тлумачення )
( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.
1 2 3 4
Результат
|
Значні успіхи
|
Помітний прогрес
|
Результат з допомогою
|
Потреба уваги
та
допомоги
|
Самоаналіз
|
||||
Вчитель
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.