Підсумкові роботи 1 клас



Підсумкова річна діагностична робота з Української мови
Уч(ня)(ениці)1-А класу ________________________________________
                                       




                                          Списування
Рушник
         Рушник – то оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.



( На полях дитина позначає  самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору   відповідно до тлумачення )




( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.







Підсумкова річна діагностична робота з Української мови
Уч(ня)(ениці)1-А класу ________________________________________
                                       


Навичка читання:

Як бджілка знаходить квітку конвалії
Вилетіла з вулика бджілка.
Літає над пасікою й дослухається. Чує, десь далеко-далеко дзвенять голосні дзвіночки. Летить бджілка на музику дзвіночків. Прилітає до лісу. А то дзвонять квіти конвалії. Кожна квітка-маленький срібний дзвіночок. У середині – золотий молоточок. Б’є молоточок по сріблу –лунає дзвін –аж до пасіки лине. Ото так конвалія кличе бджілку. Прилітає бджілка, збирає з квітки пилок та й каже: - Дякую, квітко . ..
А квітка мовчить. Вона лише зніяковіло опускає голівку
.


 _______сл/хв

( На полях дитина позначає  самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору   відповідно до тлумачення )


( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.

                                         1                           2                                3                                   4
Результат

Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат з допомогою
Потреба уваги
 та допомоги
Самоаналіз




Вчитель

















Підсумкова річна діагностична робота з Математики
Уч(ня)(ениці) 1-А класу ________________________________________





  1.Запиши числа у порядку збільшення :
83, 11, 73, 31, 8.
2. Обчисли:
11 + 3 =                   13 – 13 =
60 + 4 =                    87 – 80 =
93 - 3 =                    56 + 1 =

3. Розв' яжи задачу:

  Бабуся  спекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків  з яблуками.
Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

4. Порівняй:

12   21     70  47       61   81

5. Накресли перший відрізок  завдовжки 1 дм 2 см, а другий – на 2 см коротший.







( На полях дитина позначає  самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору   відповідно до тлумачення )


( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.








Підсумкова річна  діагностична робота з Я досліджую світ
Уч(ня)(ениці) 1-А класу ________________________________________





1.    Які зимові місяці ви знаєте?

_____________   ______________   ______________
2.    Три стани води




3.    Весняні місяці

_____________  ______________    _______________
4.    Які символи нашої держави ти знаєш?



5.    Назви літні місяці

________________  ________________   _____________
6.    Обведи живу природу
Сонце, кінь, камінь, людина, котик, дерево, курка, коріння, мох, віслюк.


( На полях дитина позначає  самооцінювання за таблицею "Світлофор" кружечком із зазначенням кольору   відповідно до тлумачення )


( Батьки також оцінюють роботу дитини на полях цифрою за таблицею відповідно до тлумачення ). Таблиця нижче.


                                          1                          2                              3                                     4
Результат

Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат з допомогою
Потреба уваги
 та допомоги
Самоаналіз




Вчитель











Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.